Powered By Blogger

KISAH BENAR....


Gambar banner ni aku amik dari blog geng aku http://hidupharapan.blogspot.

Tengok je gambar ni...aku teringat satu kes yg jadi waktu hantar adik aku gi kampus dia kat shah alam...kali pertama,wife aku kena tahan atas alasan kereta aku ada sticker PKR...guard balaci umno ni arahkan wife aku buka sticker tu...atas dasar pertahan prinsip n sebagai wife seorang pejuang yang hensem(aku la tu)wife aku berkeras tak nak tanggalkan,dan adik aku kena menapak masuk dalam sebab si balaci ni suruh dia keluar...

Bila aku dapat tau,aku terus kol pegawai dia...nazarudin xsalah aku,aku bgtau n tanya ttg prob tu...dia pon mintak maaf dan sebagainya...ok...aku accept sorry dia...

Then,esok paginya....aku lak masuk hantar adik aku.si balaci yang sama ni juga bersungguh-sungguh tahan keta aku n dengan muka tak puas hati,panggil pegawai dia..aku bertekak n tanya punca aku tak dibenarkan masuk...beliau kata,dalam UITM TAK DIBENARKAN BERPOLITIK dalam erti kata lain...kereta yang masuk juga xleh ada lambang parti...(aku pasti,larangan tu untuk PKR Aje...

Sambung citer,aku dengan selamba n macho,masuk juga tanpa menghiraukan kebodohan balaci2 berdua ni...

kesimpulannya....Umno xpa..PKR xLeh...ni bukti ketakutan regim BN....cuma ingatan untuk balaci2 ni....BN xkan lama,tiba masa nanti kami berkuasa....manusia2 yg menyalahgunakuasa macam ni akan kupastikan terima balasannya...tiada tempat untuk mu menganiaya rakyat lain

Tiada ulasan:

Catat Ulasan