Powered By Blogger

ehem....ehem



Pagi tadi,pas aku makan kat gerai tepi jalan kat Guar Perahu.aku nampak banner ni...
Gempak tu,Bertanding tak berani,hantar balaci berani lak....tapi kan,aku respek n saspek kat brader lokman ni..dulu dier ni kire aku suka gak la,tapi skrg dier merupaan pemuda paling berani di alam semesta...sanggup turun ke penanti tu,baper upah dier agaknyer ek....mesti banyak kan...Kalo kak min xbertanding pon dapat RM 80,000.00...inikan pula EXCO pemuda UMNO nie....apa pun,gua respek sama lu,berani turun sini,tapi gua pelik la kan.asal lu tak bertanding jer kat PENANTI,lu takut ek...wakakaka....tahniah to you balaci....bos buang air,lu turun kasi cuci...

1 ulasan:

  1. weh angah.. aku ada create design utk hang...
    klik sini >>> http://www.flickr.com/photos/14742357@N06/3509561853/


    Madness Pendunkclanz.inc
    www.myspace.com/pendunkclanz
    www.friendster.com/pendunkclanz

    BalasPadam