Powered By Blogger

BACK TO SELAMBAU




17 Mei 2009...Biro Pilihanraya AMK telah kembali ke kawasan N25 Bukit Selambau bbagi mengunjungi rakan-rakan di sana..Aku,cikgu Fariz,Zaleha(pen. Setiausaha) serta Zul telah berkunjung ke bukit selambau selepas meghadiri sesi perbincangan serta melawat bilik gerakan AMK di Guar Perahu,Penanti.

Kunjungan kami disambut meriah oleh jawatankuasa Pas Cawangan Lembah Permai...perkara pertama yang kami tanyakann pada mereka adalah berkaitann prestasi YB baru merangkap exco kerajaan negeri saudara Manikumar.Alhamdulillah,mereka nampaknya berpuas hati dengan YB mereka yang telah dilantik itu.

Sambil bercerita,kami mendapat khabar kurang menggembirakan tentang tindakan ahli UMNO yang telah mmenidakkan hak penduduk bagi menggunnakan khemah yang diberi oleh kerajaan negeri.Khabarnya khemah tersebut yang pada mulanya disimpan di surau taman telah dipindahkann ke bilik gerakan UMNO cawangan.Apa kes lah puak2 gerombolan ni..Terimalah kekalahan,jangan memalukan diri sendiri.Walaubagaimanapun,kami berbangga dengan semangat ahli pas cawangan yang tidak menunjukkan kelemahan.kata mereka,kini mereka dalam proses untuk membeli khemah sendiri untuk kegunaan peduduk setempat.

Tahniah dan terima kasih atas layanan semua untuk kami.
Insyaallah,jumpa di Penanti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan