Powered By Blogger

TOT ArK

Sekarang time rileks sampai 2.30pm...

Aku kat Melaka sejak semalam untuk kursus TOT ArK.

Program yang dijalankan ini agak menarik dan langsung tidak membosankan.Biarpun rata-rata peserta program merupakan orang yang lebih berusia tapi,aku dapat menyesuaikan diri...Maybe,sebab peserta-peserta ini merupakan yang terpilih bagi menjadi pemudahcara serta tenaga pengajar bagi ArK.

Program yang dijalankan ini merupakan program latihan bagi melahirkan lebih ramai Pengajar juga FASILITATOR bagi ArK.Sebenarnya,aku dah dijemput join 1st program kat Pangkor pada awal Bulan baru ni...tapi disebabkan Kenduri Adik Isteri yang berlangsung serentak,aku diberi peluang untuk menyertai kursus di sini....

Harap-harap pas ni,aku leh balik ke Kedah n terus membantu untuk training bagi peserta-peserta di Kedah..

Baru tadi,Kak Nurin dah ajak n bincang tentang Group Trainer dari kedah yang akan kitorang aturkan nanti...So untuk semua Oarng Kedah....Wait For US

Tiada ulasan:

Catat Ulasan