Powered By Blogger

AKU DISINI

ALHAMDULILLAH,Setelah sekian lama merantau di tempat orang,aku kini kembali ke negeri di mana aku dibesarkan.
Sebagai ahli Cabang Sik,dimana sebelum ini aku kurang menyumbangkan tenaga atas kekangan masa dan kerja...insyaallah,bermula kini....aku dapat lebih membantu dalam menjayakan aktiviti dan mengembangkan lagi Cabang Sik.Pada 11-13 disember ini pula,aku akan mengikuti satu latihan (training of trainer) bagi Akademi Keadilan bertempat di Melaka..

Hopefully,apa yg aku dapat dari kursus tersebut,akan dapat digunakan bagi membantu melatih Angkatan Muda Keadilan di Sik dan juga negeri Kedah....

So,pada rakan-rakan AMK Kedah yang mungkin perlu bantuan tenaga bagi program yang ingin dianjurkan,Just Call Me...
Angah 014-2636511...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan